Campagne in Oude IJsselstreek begonnen!

24 februari 2021

Campagne in Oude IJsselstreek begonnen!

Foto: Maurits Gemmink

Eindelijk mogen we weer op pad. Alle campagnemateriaal is binnen. Kranten, flyers, folders, stickers, posters en lantaarnpaalborden. Afgelopen zaterdag trapten we af in de Ulftse Vogelbuurt.

Het is natuurlijk een rare campagne. Verkiezingen in coronatijd maakt het niet makkelijker voor de SP. Wij zijn de partij van de straat, maar alle regels rondom het virus doen het voelen alsof we campagne moeten voeren met onze handen op de rug.

Foto: Maurits Gemmink

Neemt niet weg dat we op een zonnige dag, twee aan twee, de SP folder rond kunnen brengen. Omdat veel mensen buiten zijn, deze eerste zaterdag van 2021 met lekker lenteweer, hebben we ook enkele goede gesprekken. Natuurlijk gaat het veel over corona, maar ook de toeslagenaffaire en de zorg zijn onderwerpen waar mensen vragen over hebben.

Komende weken, tot aan de verkiezingen zal SP Oude IJsselstreek zo veel mogelijk en binnen alle regels actief zijn op straat, met de mensen.