Hulpdienst

Hulpdienst van SP Oude IJsselstreek

Veel mensen komen met diverse instanties in aanraking. Vaak word je van het kastje naar de muur gestuurd. De mensen van de SP Hulpdienst kunnen samen met u, na een gesprek, kijken bij welke instantie u moet zijn voor uw probleem. Daarnaast kunnen ze u helpen met het invullen van formulieren, het helpen te ontcijferen van ingewikkelde brieven.

Maar ook gewoon u verhaal doen is een mogelijkheid waarvoor u contact kunt opnemen met de SP Hulpdienst.

Juridische procedures kunnen wij niet op ons nemen. Uw problemen kunnen we ook niet voor u oplossen, maar een helpende hand, ervaring, kennis van verschillende hulpverlenende instanties en een luisterend oor kunnen we u wel bieden.

Wij denken mee en helpen u het een en ander uitzoeken. Want problemen zijn er om opgelost te worden.

De SP is de enige politieke partij in Nederland die dergelijke hulp en informatie structureel aanbiedt. Waarom? Omdat één van de principes van de SP is dat je alleen werkelijk kunt weten wat er bij mensen speelt als je er zelf middenin zit.

Onze dienstverlening is gratis. Ook als u geen lid van de SP bent. Aarzel niet als u denkt een helpende hand nodig te hebben. Uw verhaal wordt door ons vertrouwelijk behandeld.

U kunt de SP Hulpdienst bereiken per mail: oudeijsselstreek@sp.nl