Campagne: Er is genoeg voor iedereen in Aalten!

12 juli 2015

Campagne: Er is genoeg voor iedereen in Aalten!

Foto: maurits / gemmink

Samen met een aantal SP leden uit Aalten en Oude IJsselstreek zijn we zaterdag 11 juli gestart met de campagne er is genoeg voor iedereen. Met koek en krasloten zijn we in het centrum actief geweest.

Op deze zonnige en warme zaterdagmorgen zijn we met 10 leden op diverse creatieve manieren bezig geweest. Annemarie sneed de koek op de goede

Foto: frederik / gertsen
manier aan zodat iedereen een stukje kon nemen. Henk maakte makkelijk contact met iedereen. Wilma kon de standpunten goed overbrengen. In het algemeen werd de actie goed ontvangen.
Foto: maurits / gemmink
Wat opviel met het aankruisen van de vragen van de krasloten was, dat de werkelijkheid nog erger was dan de mensen dachten. Ook dat sommige mensen het vertrouwen in de politiek volledig kwijt waren, konden we nog door aandachtig te luisteren een mooi gebaar maken. Uiteraard hebben we er met ons tienen en de
Foto: frederik / gertsen
mensen een geslaagde dag van gemaakt. Ook valt er nog een prijs mee te winnen met deze krasloten. Een vierkante meter taart. Probeer die maar eens in je eentje op te eten. Wel dus leuk om te delen. Of een gezellig etentje met tien vrienden, familieleden of wie dan ook. Winnen is leuk in deze campagne, maar vooral omdat je je prijs deelt.