Regen deert SP-ers niet!

16 oktober 2012

Regen deert SP-ers niet!

Zaterdagmiddag 14 juli in het centrum van Aalten.
Het regent pijpenstelen, maar een groepje SP-ers heeft haar kamp opgeslagen bij de HEMA. Tussen de buien door benaderen de SP-ers de weinige mensen, die het weer trotseren, om boodschappen te doen.

Merkbaar is, dat ook in het Aaltense CDA-bolwerk de SP begint door te dringen, getuige het feit, dat de ZO-kranten en ledenwerffolders gretig aftrek vinden.

Ook worden er interessante gesprekken gevoerd over de verhoging van de AOW-leeftijd en de afdrachtsregeling, die Emile Roemer ook wil invoeren voor SP-ministers, mocht de SP in de regering komen en ministers leveren

Een paar SP-ers stelden zich op bij de AH en spraken mensen aan en boden ze een ZO-krant aan. Niet iedereen wilde een ZO-krant en folder aannemen en er waren mensen, die de SP omschreven als een partij, die alleen maar met geld wil strooien en daarbij de financiƫle huishouding van Nederland uit het oog verliest.
Toen echter gevraagd werd, waarop men dat op baseerde, wist men geen reactie te geven. Dat waren waarschijnlijk verstokte CDA-ers of VVD-ers, die de SP zien als een potentiƫel gevaar!

Al met al was het, ondanks het weer toch een leuke middag, die op gezellige wijze werd afgesloten op een (overdekt) terras bij een plaatselijke horecagelegenheid.
BEDANKT HELPERS VAN OUDE IJSSELSTREEK EN ZEVENAAR!!!!!