Last but not least…

27 augustus 2012

Last but not least…

Het dorpje Etten; hekkensluiter van de reeks bezoeken op de koffie met de SP in de kleine kernen van de gemeente Oude IJsselstreek.

Op de eerste officiële tropen dag van 2012 hebben Alex, Annemiek, Diana en Maurits Etten bezocht. De SP-mannen namen de taak om langs de deuren te gaan inwoners uit te nodigen gebruik te maken van het aanbod koffie en een goed gesprek. Veel mensen waren thuis op deze prachtige zaterdagmorgen en genegen om een praatje te maken. De een wil SP stemmen, de andere vond het fantastisch dat je op een vrije dag tijd maakt voor dit soort activiteiten.

Ondertussen zaten de SP-vrouwen, die de koffiehoek beheerden, ook niet stil. Bezoekers werden verwelkomd met koffie/thee of limonade. Voorbijgangers werden begeleidt met een goedemorgen. Opvallend was dat de bezoekers allemaal wilden gaan stemmen, maar nog niet wisten waar ze op wilden stemmen. Ze vonden het erg lastig. Ze beaamden dat de politiek zoals het nu gaat, niet goed gaat. Op deze manier loopt het verkeerd af voor de gewone vrouw en man. Graag wilden ze informatie van ons die we ze met alle plezier overhandigden. En vragen hierover staat vrij.