SP bekijkt het vanuit een andere invalshoek!

14 juli 2012

SP bekijkt het vanuit een andere invalshoek!

Zaterdag 16 juni Zo kranten met nieuwsbrief aangeboden aan de inwoners van Ulft.

De markt is niet vergeten. De ballonnen blijven voor de kleinen een groot succes evenals de Zo kranten voor de groten. Mensen waren in voor een gesprek. Zoals het nu gaat kan het niet verder gaan. Er moet toch wat gebeuren in deze wereld. Maar ja wie moet ik nu geloven. SP’ers weten wel wat er moet gebeuren. Gewoon 12 september stemmen op de SP! Wij SP’ers hebben er vertrouwen in. Nu vragen wij de mensen hun vertrouwen aan de SP te geven. Geef het een kans. Belangrijk is natuurlijk om wel te gaan stemmen. Als je wilt dat er wat gaat veranderen, ga gewoon 12 september een vakje bij SP rood inkleuren.

Zaterdag 23juni bezoek aan Varsseveld met de PromoKar. Ook hier merken we dat mensen meer toenadering zoeken tot de SP. Mensen kwamen vragen om de ZO krant. Een inwoner vertelde dat ze al zo graag deze ZO krant wilde hebben en ze heeft er nu een in haar bezit. Enkele mensen vertrouwden je het verhaal toe waaruit blijkt dat gemeente Oude IJsselstreek het flink laat afweten. Het zwembad -verhaal komt geregeld terug. Posters van de actie voor het behoud van de zwembaden werden graag meegenomen. Mensen zoeken meer toenadering tot de SP, omdat ze merken dat het met deze regering niet werkt. Ze willen graag kunnen vertrouwen op een goede toekomst.