Roemer en Lammers toasten op de SP Aalten!

3 juni 2012

Roemer en Lammers toasten op de SP Aalten!

Een mooi moment op het 18e SP congres in Breda. Wim Lammers loopt Emile Roemer tegen het lijf. ‘Emile, ik wil graag even handen schudden met onze partijleider. Dat heb ik met Agnes Kant ook gedaan toen zij bij ons op bezoek was in Aalten.’ Geen probleem voor de Emile, hoe druk hij het ook heeft op zo’n congres, voor handen schudden met ander SP leden maakt hij even tijd. Maar dat veranderde toen Maurits Gemmink Emile vertelde dat hij handen schudde met Wim Lammers. Eén van de mensen die op dit moment hard werkt om de SP in de gemeente Aalten op te zetten.

Daar moest op getoast worden! Wim vertelde dat hij het bijzonder vindt, dat de SP leider, ondanks de enorme druk op hem, daar even tijd voor maakt. Maar Emile zei dat hij net zo goed als alle andere SP-ers lid is van onze partij en dat hij graag na afloop van zo’n congres een praatje maakt met een pilsje daarbij. Daarnaast vindt hij het geweldig dat overal in Nederland SP-ers bezig zijn met het opzetten van afdelingen. De groei van de SP als partij is belangrijk en daar wil hij alles van weten.

Wim kon vertellen dat er inmiddels in Aalten zo’n 6 mensen serieus bezig zijn met het opzetten van een afdeling en dat ze stevig doorgaan. Zo konden we op het congres zien dat er op ieder niveau hard aan de SP wordt gewerkt. Lokaal, regionaal en Landelijk. Daar moest op getoast worden!