Provinciale Statencampagne, we zijn begonnen!

26 januari 2011

Provinciale Statencampagne, we zijn begonnen!

Met het plakken van de eerste 'PROTEST!' posters en buurten in de buurt in Megchelen en Netterden is de SP Oude IJsselstreek begonnen met de campagne voor de Provinciale Statenverkiezing 2011. Komende zaterdag start de campagne in Oude IJsselstreek officieel met het centraal plakken op de verkiezingsborden.

Op de roze poster staat naast het bekende NU SP de leus 'PROTEST!'. Minister president Mark Rutte vindt deze verkiezingen de eerste 'test' voor zijn rechtse kabinet. Wij van de SP maken van zijn test graag een PROTEST! De Nederlandse bevolking heeft 2 maart de kans 18 miljard aan bezuinigingen - die vooral de 'gewone Nederlander' zullen treffen - tegen te houden. Geen investeringen in een nutteloos vliegtuig als de JSF of zinloze dure missie naar Afganistan, maar investeren in openbaar vervoer, onderwijs en de sociale werkplaatsen. Als dit kabinet in de eerste kamer geen meerderheid krijgt dan zal het regeren een stuk socialer worden. Campagneleider Tom van der Kolk gaat deze week de schema's maken voor de verschillende campagne-acties. Zeker is dat de SP in alle kernen van de gemeente Oude IJsselstreek actief zal zijn. De campagne-agenda kunt u binnenkort vinden op deze site.