Natte SPonsen tijdens Ulftse avondvierdaagse

6 juni 2010

Natte SPonsen tijdens Ulftse avondvierdaagse

Tijdens de laatste campagnezaterdag voor de Tweede Kamerverkiezingen in Ulft campagne gevoerd. Na twee uur folderen bij de C1000, was onze TAS MET EEN BOODSCHAP leeg. Enkele honderden winkelbezoekers namen onze ZO-krant graag in ontvangst en het symbool van de campagne erbij, de Spons voor de Grote Schoonmaak.

We gingen daarna terug naar onze PromoKar om die bij het zwembad“De Blenk” klaar te zetten voor onze spetterende actie “*Spons er over, Nu*” We waren van plan bij goed weer de wandelaars op het laatste stuk van hun tocht een verfrissende natte SPons aan te bieden. Het was erg warm, dus de Sponsjes waren zeer gewild. De wandelaars waren erg enthousiast. Meer dan 1000 positieve reacties waaraan je merkte dat er grote behoefte was aan een beetje afkoeling.

Heel veel mensen bleven ook bij de PromoKar staan, wachtende op hun beurt om een natte spons tekrijgen. Je kunt wel zeggen, dat onze actie erg goed in de smaak viel. Na ruim een half uur waren de bijna 800 SPonsen op, waarbij de laatste SPonsen als retourSPons werden gebruikt om nog meer wat wandelaars verkoeling te kunnen bieden. De meeste wandelaars waren solidair en gooiden hun sponsje in de klaarstaande mand terug.. Na drie kwartier waren de wandelaars onze stand bij zwembad “De Blenk” gepasseerd.

Wij bedanken de medewerkers van het zwembad voor hun medewerking en het gebruik van water. Het was een spetterende finale voor deze week, op naar woensdag!