2 juli 2016

Tenenkrommend debat over keukentafelgesprekken

"Platte partijpolitiek," "SP en PvdA veroorzaken onrust," "Feitenvrije politiek". Zomaar wat kreten die SP en PvdA over zich heen gegooid kregen door de coalitiepartijen VVD en Lokaal Belang. Dat een offerteuitvraag met daarin een bonus verwerkt, onderdeel van onderhandelingen tussen gemeente en opdrachtnemers voor keukentafelgesprekken was, werd gebagatelliseerd of zelfs ontkend. Terwijl de wethouder zelf, kort daarvoor, zijn excuses daarvoor had gemaakt.

25 februari 2014

Goede of geen zorg? aan u de keuze!

Wie gaat er nog stemmen op 19 maart? Onderzoek wijst uit dat de meerderheid van de Nederlanders deze woensdag lekker thuis blijft. Een gemiste kans! De gemeente krijgt de komende jaren veel taken erbij. Het stemmen op jouw gemeenteraad gaat dan niet meer alleen over de lantaarnpalen en plaatsing van bankjes in uw gemeente. Het gaat vooral over 'wat doen we met het geld voor de zorg?'. Dan wordt uw keuze belangrijk want woont u in een sociale gemeente of niet!