Campagne #Voorelkaar

12 maart 2018

Campagne #Voorelkaar

Foto: Annemiek Kamphuis

Verkiezingslijst, plannen maken, folderen, plakken, borden hangen, mensen spreken, vragen wat ze van de verkiezingen verwachten, op bezoek bij de moskee Terborg en Ulft, de instellingen, de markten, huiskamerbijeenkomst, debatten. Druk maar erg leuk om met ons team dat voor elkaar te krijgen.

Foto: Annemiek Kamphuis

Onze campagne is op stoom. Gelukkig is het buiten niet koud en kunnen we de straat op. Morgenavond huiskamerbijeenkomst met de lijsttrekker, donderdag markt in Varsseveld en zaterdag met Emile naar de markt in Ulft. We hebben een mooi programma gemaakt. Ik nodig u allen uit om dat zelf te ontdekken.

Foto: Petra Zimmerman

Kortom veel gedaan en nog veel op het programma. Prachtig de campagnetijden.

Op 21 maart mag u nog een belangrjke keuze maken bij het referendum over de sleepwet : voor of tegen? De SP is duidelijk. Wij willen geen sleepwet. Omdat deze wet ons niet beschermt tegen mogelijke terroristen. Hij zorgt er wel voor dat de overheid u kan afluisteren, ook als u nergens van verdacht wordt. Wilt u dat de overheid altijd kan weten met wie u belt, wat u appt of welke websites u bezoekt?

Er is nog een belangrijke reden om te gaan stemmen. Als het aan Mark Rutte ligt is dit het laatste referendum. Van hem mag u wel afgeluisterd worden, maar mag u niets zeggen. We laten ons het referendum niet afpakken. Dus of u nu voor of tegen bent ga 21 maart stemmen en maak van het referendum een succes!