Help mee, doneer een vaatdoek voor de huishoudelijke hulp in Montferland

28 december 2014

Help mee, doneer een vaatdoek voor de huishoudelijke hulp in Montferland

Foto: Maurits Gemmink / eigen foto

Veel mensen krijgen in het nieuwe jaar geen huishoudelijke hulp meer. Verwacht wordt voortaan zichzelf te redden of bij de kinderen of de buren vragen om hulp.Minister Schippers (van volksgezondheid) heeft als tip meegegeven elke dag een schoon vaatdoekje te gebruiken. Gemeente Montferland willen we een hart onder de riem steken door op 7 januari zoveel mogelijk vaatdoekjes aan te bieden. Deze kunnen dan worden verstrekt aan de mensen die geen hulp meer mogen krijgen.

Zoals u in ‘de Gelderlander’ heeft kunnen lezen is de credo zorgvuldigheid, zorgvuldigheid en nog eens zorgvuldigheid. Wat hygiëne betreft voldoet de gemeente dan aan deze zorgvuldigheid.

Foto: Maurits Gemmink / eigen foto

Annemiek Kamphuis aan het flyeren voor de vaatdoekjes-actie, in Didam.

Doneer een vaatdoek en kom woensdag 7 januari naar het gemeentehuis van de gemeente Montferland. Verteld de wethouder wat u van de bezuinigingen van de gemeente vindt. Samen dragen wij bij aan actie vaatdoek.

Wij nodigen u van harte uit om woensdag 7 januari om 11.00 bij het aanbieden aanwezig te zijn op het gemeentehuis te Didam.